مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

ه گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رسول منصوری ظهر امروز در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم سال جاری اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای خرید گندم در سال جاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون موجود سیلوهای استان زنجان 168 هزار تن است، افزود: با توجه به اینکه میزان مصرف سالانه استان زنجان در بحث گندم 92 هزار تن است، از همین رو میزان موجود برابر با مصرف دو سال استان است.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه به منظور ذخیره‌سازی گندم در سال جاری طبق مجوز اخذ شده بخشی از گندم موجود صادر خواهد شد، گفت: با صادرات این میزان گندم بقیه گندم باقی‌مانده نیز تا پایان ذخیره‌سازی گندم، تمام می‌شود.

منصوری با بیان اینکه پیش‌بینی جهاد کشاورزی مبنی بر تولید 350 هزار تن است، تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از این گندم را کشاورزان برای مصرف خود نگه می‌دارند، از همین رو پیش‌بینی است که 300 هزار تن گندم در زنجان خریداری شود.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه امسال قیمت خرید گندم یک هزار و 270 تومان است، گفت: این قیمت با افت مفید چهار درصد و افت غیرمفید دو درصد تعیین شده است.

وی با بیان اینکه میزان خرید گندم که برای خرید تعیین شده 400 میلیارد تومان گردش مالی برای کشاورزان خواهد داشت، گفت: بانک عامل واریز بهای گندم کشاورزان، بانک کشاورزی است که بیشترین شعب را در استان دارد.

منصوری با ارائه گزارشی از میزان گندم خریداری شده در سال گذشته افزود: سال قبل 231 هزار تن گندم خریداری شد که بهای آن 263 میلیارد تومان بود.

وی با بیان اینکه سال قبل 22 هزار و 460 محموله گندم تحویل مراکز خرید شد، تصریح کرد: این محموله‌ها مربوط به 7 هزار و 535 کشاورز بود.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه طبق پیش‌بینی امسال میزان گندم قابل خرید 70 تن افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: غله پیگیر، پرداخت به موقع مطالبات گندم‌کاران همچون سنوات سال قبل خواهد بود.

به گزارش فارس، در جلسه هماهنگی خرید گندم استان زنجان مسئولانی از جهاد کشاورزی استان زنجان، بانک کشاورزی، شرکت‌های حمل و نقل زیر نظر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان، فرمانداری‌‌های تابعه، فرمانداری‌های تابعه شهرستان‌ها، حسین‌خانی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی  استانداری زنجان و مسئولان شرکت غله استان حضور داشتند.

08 اردیبهشت 1395 وحید اکبری 2069
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025