مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی برنامه ریزی ها و شیفت بندی انجام شده تمامی واحدهای نانوایی استان در روزهای منتهی به تعطیلات نوروزی نسبت به پخت و عرضه انواع نان مبادرت خواهند کرد.
وی اظهار کرد: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون واحدهای نانوایی استان فعال بودند و بررسی ها نیز بیانگر رضایت مردم از نحوه پخت و عرضه انواع نان بوده است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ادامه داد: روز یکم فروردین 20 درصد از واحدهای نانوایی استان به صورت کشیک موظف به ارائه خدمات بودند که در این ارتباط شکایتی به این شرکت ارجاع نشد.
وی بیان کرد: با تشکیل اکیپ بازرسی متشکل از دستگاه های مربوطه به ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی این استان به صورت مداوم ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: طی آزمایش های مستمر انجام گرفته و با توجه به اعلام مرکز پژوهش های غلات، کیفیت نان تولیدی این استان مطلوب ارزیابی شده است.
هم اکنون یکهزار و 450 واحد نانوایی در مناطق شهری و روستایی استان زنجان فعال است که از این تعداد یک هزار و 106 واحد به صورت دولتی و 354 واحد دیگر آن به صورت آزادپز فعالیت می کنند

http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/82016655/

13 فروردین 1395 وحید اکبری 2004
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025