مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

زنجان- مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: در ایام تعطیلات نوروز بیش از ۱۲۰ نانوایی دراستان زنجان خدمات لازم را به همشهریان ارائه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول منصوری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم و مسافران بیش از ۲۵ درصد نانوایی‌ها در استان در ایام عید نوروز فعال خواهند بود.

وی اظهار کرد: این تعداد نانوایی که برای این امر انتخاب‌شده‌اند از دوم فروردین‌ماه از صبح تا ۸ شب فعال خواهد بود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: درمجموع در شهرستان زنجان، قره پشتلو، بخش مرکزی و زنجان رود ۶۲۵ واحد نانوایی فعال است.

منصوری تأکید کرد: در استان زنجان هزار و ۵۵ واحد نانوایی وجود دارد.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت نان انتظار شهروندان از پخت نان به‌جا است که باید کیفیت نان بهتر باشد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان یاد آور شد: در راستای ارائه نان باکیفیت به مردم استان در خرید گندم باکیفیت بسیار توجه شده است.

منصوری تصریح کرد: این سازمان در راستای ارائه نان باکیفیت به مردم نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی را در دستور کار دارد و با متخلفین هم اغماضی ندارد.

وی گفت: این سازمان با واحدهایی که اقدام به کم‌فروشی و پخت نان بی‌کیفیت کنند برخورد می‌کند و مردم گزارشات خود را می‌توانند با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تصریح کرد: طی ایام نوروز بیش از ۱۲۰ نانوایی به مردم خدمات ارائه خواهند داد

http://www.mehrnews.com/news/3573085/%D9%87%D9%86%D8%AF


16 اسفند 1394 وحید اکبری 2035
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025