مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان، رسول منصوری پخت نان با کیفیت برای مسافران نوروزی و شهروندان این استان در ایام تعطیلات نوروزی را از جمله برنامه های مهم این شرکت ذکر کرد.
وی اظهار کرد: بر این اساس نانوایان استان مطابق با شیفت تنظیم شده خود نسبت به پخت انواع نان و عرضه آن به مردم این استان و مسافران نوروزی اقدام خواهند کرد.
منصوری افزود: طبق زمان بندی اعلام شده در اولین روز از سال جدید 20 درصد از واحدهای نانوایی این استان به صورت کشیک به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات لازم را ارائه خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان ادامه داد: تمامی واحدهای نانوایی این استان از روز دوم فروردین سال 95 اقدام به پخت نان خواهند کرد.
وی بیان کرد: تمامی واحدهای نانوایی با پروانه کسب آزادپزی و بر اساس قیمت های تعیین شده و برحسب کیفیت و نوع پخت، نان مورد نیاز را در اختیار شهروندان قرار خواهند داد و مابقی نانوایی ها نیز با همان قیمت های تعیین شده توسط کارگروه مربوطه اقدام به پخت نان خواهند کرد.
منصوری افزود: با تشکیل اکیپ بازرسی متشکل از دستگاه های مرتبط روند نظارت و بازرسی به صورت مداوم از واحدهای تولیدی آرد و نان ادامه دارد که این مهم در ایام نوروزی تشدید خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: طی آزمایش های مستمر انجام گرفته و اعلام مرکز پژوهش های غلات کیفیت نان تولیدی این استان مطلوب ارزیابی شده است.
هم اکنون یکهزار و 450 واحد نانوایی در مناطق شهری و روستایی استان زنجان فعال است که از این تعداد یک هزار و 106 واحد به صورت دولتی و 354واحد دیگر آن به صورت آزادپز فعالیت می کنند

http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/81991758/

16 اسفند 1394 وحید اکبری 2035
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025