مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با بیان این‌که نان، قوت لایموت مردم به شمار می‌رود، اظهار کرد: با تشکیل اکیپ بازرسی متشکل از دستگاه‌های مرتبط، روند نظارت و بازرسی از واحدهای تولیدی آرد و نان مستمر خواهد بود و خوشبختانه مرکز پژوهش‌های غلات معتقد است که کیفیت نان تولیدی استان زنجان مطلوب است.

 

این مسئول با تاکید بر این‌که نظارت روی کیفیت آرد و نان در ایام نوروز تشدید خواهد شد، ادامه داد: آرد مورد ‌نیاز خبازان در طول ایام تعطیلات تدارک دیده شده و از روز دوم تعطیلات همه واحدهای نانوایی پخت نان خواهند داشت. البته روز اول تعطیلات نیز 20 درصد از واحدهای نانوایی سطح استان به صورت شیفتی فعال هستند.

 

وی با اشاره به این‌که از مجموع واحدهای نانوایی استان زنجان، 1106 واحد یارانه‌پز و 354 واحد آزادپز هستند، تصریح کرد: همه واحدهای آزادپز، نان ماکول را بر اساس قیمت‌های تعیین شده بر حسب کیفیت و نوع پخت، در اختیار شهروندان قرار می‌دهند و مابقی نیز با قیمت‌های تعیین‌شده توسط کارگروه، اقدام به پخت نان خواهند کرد.

 

منصوری با تاکید بر این‌که پارسال بیش از 300 نفر از خبازان استان زنجان آزادپز شده و کیفیت نان خود را ارتقا دادند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان در طول سه سال گذشته توانست به رتبه‌های اول تا پنجم در کیفیت نان دست یابد. همچنین ماه گذشته در پخت نان‌های لواش، بربری و تافتان رتبه نخست و در خصوص سنگک نیز رتبه دوم را کسب کرد.

 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان یادآور شد: پارسال 20 درصد از نانوایی‌ها آزادپز شدند و در حال حاضر 1500 خباز یارانه بگیر در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=59821

16 اسفند 1394 وحید اکبری 2057
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025