مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

 

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نان به عنوان قوت لایموت مردم به شمار می‌آید، از همین رو هیچ سفره‌ای بی‌بهره از دسترنج نانوایان نیست.  
وی خاطر نشان کرد: طی آزمایشات مستمر صورت گرفته و اعلام مرکز پژوهش‌های غلات کیفیت نان تولیدی استان زنجان مطلوب است.

 

 

 مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 تصریح کرد: به منظور کیفیت بهتر نان‌های تولیدی شرکت غله استان زنجان با تشکیل اکیپ بازرسی متشکل از دستگاه‌های مرتبط روند نظارت و بازرسی به صورت مداوم از واحدهای تولیدی آرد و نان را انجام داده و در ایام نوروز نیز این بازرسی‌ها تشدید خواهد شد.

 

 

منصوری با اشاره به اینکه آرد مورد نیاز خبازی‌های استان در ایام تعطیلات نوروزی و نیمه اول فروردین سال 94 فراهم شده‌است، اضافه کرد: نانوایان استان مطابق با شیفت تنظیمی نسبت به پخت نان ماکول به مردم شریف استان زنجان و مسافران محترم نوروزی اقدام خواهند کرد.
وی افزود: مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 ادامه داد: در این ایام نانوایی‌های استان، آماده خدمت‌رسانی به مردم شریف استان و مسافران محترم بوده و از روز دوم فروردین همه واحدهای خبازی در استان اقدام به پخت نان خواهند کرد.
وی خاطر نشان کرد: همه واحدهای نانوایی با پروانه کسب آزادپزی بر اساس قیمت‌های تعیین‌شده برحسب کیفیت و نوع پخت، نان ماکول را در اختیار شهروندان و هم استانی‌های عزیز قرار خواهند داد.

منصوری تصریح کرد: مابقی نانوایی‌ها نیز با همان قیمت‌های تعیین‌شده توسط کارگروه مربوطه اقدام به پخت نان خواهند کرد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13941215000136

16 اسفند 1394 وحید اکبری 2009
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025