مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

15 نانوادر استان زنجان كه نان با كيفيت پخته و تحويل مردم مي دهند، عنوان نانوايان برتر اين استان را دريافت كردند و طي مراسمي در شركت غله منطقه 14 از آنان تقدير شد.

 

به گزارش روابط عمومي شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 14، مدير عامل اين شركت با بيان اينكه مهارت نانوايان زنجاني در پخت نان زبانزد است، گفت: از 15 نانوا در استان زنجان كه انواع نان سالم،  بهداشتي و با كيفيت را در سالجاري توليد كرده اند، در محل اين شركت با اهداي لوح و هديه تقدير شد.

 

رسول منصوري اظهار كرد: انتخاب نانوايان برتر بر اساس شاخصهاي پخت نان با كيفيت انجام شد كه توليدكنندگان نان سنگك، بربري و تافتون با رعايت شاخصها امتياز لازم را كسب كردند.

 

منصوري تاكيد كرد كه براساس ارزيابي مركز پژوهشهاي غلات ، نان زنجان به ويژه تافتون و سنگك همواره به عنوان با كيفيت ترين ها در كشور انتخاب هستند.

 

وي با اشاره به استفاده بالاي تغذيه اي از نان در استان زنجان، از افزايش واحدهاي توليد نان سنگك در سال 1395 به 150 واحد در اين استان خبر داد.

 مدير عامل شركت غله منطقه 14 گفت: هم اكنون تعداد 96 واحد نان سنگك در استان زنجان فعال است، بنابراين افزايش تعداد واحدهاي توليد نان با اين رويكرد كه نان سنگك بهترين نان در بين انواع نانها است و با كيفيت بالايي در زنجان پخت مي شود، برنامه ريزي شده است.

http://gtc-portal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=128&newsview=8333

28 بهمن 1394 وحید اکبری 2106
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025