مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون ظرفیت سیلوها در بخش های خصوصی و دولتی این استان 468 هزار تن است که با افتتاح فاز دوم سیلوی 25 هزار تنی زنجان، این میزان به 474 هزار تن افزایش می یابد.
وی اظهار کرد: فاز اول سیلوی 25 هزار تنی فلزی شهر زنجان سال گذشته به ظرفیت شش هزار تن و با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
منصوری افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده فاز دوم این سیلو نیز به ظرفیت شش هزار تن و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در ایام دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد که طبق زمان بندی پیش بینی شده فاز سوم این پروژه نیز طی سال آینده به بهره برداری کامل می رسد.
وی اعتبار در نظر گرفته شده در فاز سوم را بالغ بر هشت میلیارد ریال به ظرفیت 12 هزار تن اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ادامه داد: هم اکنون یک سیلوی 100 هزار تنی بتنی گندم واقع در شهرستان خدابنده با 90 درصد پیشرفت در دست احداث است که طی برنامه ریزی های انجام شده و در صورت یاری مسئولان استانی سال آینده بهره برداری کامل می رسد.
وی بیان کرد: تا کنون70 میلیار ریال هزینه که 30 میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری نهایی پروژه مورد نیاز است.
به گفته این مسئول 107 هزار تن ظرفیت سیلوی گندم در بخش دولتی و مابقی بخش خصوصی را تشکیل می دهد

http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/81944013/

12 بهمن 1394 وحید اکبری 2043
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025