مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم از گندم‌کاران از اواخر خردادماه با فعالیت 44 مرکز خرید انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه هر سال خرید گندم سه ماه طول می‌کشد، اضافه کرد: از مراکز خرید فعال در استان 11 مرکز مربوط به غله و 33 مرکز مربوط به مباشران تعاون روستایی بود.

 

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه قیمت هر کیلوگرم گندم یک‌هزار و 155 تومان است، ادامه داد: گندم با افت متوسط غیرمفید دو و مفید چهار درصد خریداری شد.

منصوری در ادامه با اشاره به خرید 231 هزار تن گندم در استان زنجان اضافه کرد: میزان مطالبات گندم‌کاران از محل این میزان خرید 268 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه تاکنون 97 درصد از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است، تصریح کرد: این میزان برابر با 261 میلیارد تومان از کل مطالبات است.

این مسئول با اشاره به اینکه تا 16 شهریورماه مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است، گفت: امیدواریم طی روزهای آینده سه درصد باقیمانده از مطالبات نیز پرداخت شود و شرکت غله پیگیر این موضوع است.

منصوری با بیان اینکه فردا 20 مهرماه آخرین روز خرید گندم از گندم‌کاران است، تصریح کرد: هم‌اکنون خرید گندم فقط در سیلوی ولایت سلطانیه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قبل از خرید گندم امسال حدود 100 هزار تن گندم در سیلوهای استان موجود بوده است، گفت: با این میزان خرید میزان موجودی گندم در استان به بیش از 330 هزار تن رسیده است

http://farsnews.com/newstext.php?nn=13940719000420

19 مهر 1394 وحید اکبری 2002
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025