مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 با بيان اينكه تاکنون 231 هزار و 500 تن گندم در زنجان خريداري شده، گفت: هم اکنون خرید گندم در این استان پایان یافته اما خرید این محصول از کشاورزانی که موفق به تحویل آن به مراکز خرید این استان نشده اند تا 20  مهر جاری ادامه دارد. 
رسول منصوری با اشاره به شتاب گرفتن پرداخت ها طي روزهاي اخير، افزود: از 268 میلیارد تومان بهای گندم خریداری شده از کشاورزان استان زنجان،250 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وي کیفیت گندم‌هاي خريداري شده را نسبت به سال گذشته مطلوب اعلام و خاطرنشان کرد: قیمت پایه خرید گندم با احتساب چهار درصد افت مفید و دو درصد افت غیر مفید به ازای هر کیلوگرم گندم یک هزار و 155تومان محاسبه و پرداخت شد که این مبلغ سال گذشته یک هزار و 50 تومان بود.       
منصوري تصريح كرد: نیاز سالانه گندم این استان 120 هزار تن است كه توليد امسال جوابگوي مصرف ساليانه امسال خواهد بود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 عنوان كرد: در طول فصل خرید گندم 44 مرکز خرید سیلوهای دولتی، کارخانجات آرد سازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی خرید گندم از کشاورزان این استان را بر عهده داشتند.

http://gtc-portal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=128&newsview=7933

18 مهر 1394 وحید اکبری 2031
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025