مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال خرید گندم از گندم‌کاران از اواخر خردادماه با فعالیت 44 مرکز خرید تا 30 شهریورماه انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه خرید گندم در 11 مرکز مربوط به غله و 33 مرکز مربوط به مباشران تعاون روستایی انجام شد، افزود: طبق برنامه قرار بود که خرید گندم روز 30 شهریورماه به پایان برسد که به منظور سهولت کار گندم‌کاران این زمان تا هفتم مهرماه تمدید شد.

 

این مسئول قیمت هر کیلوگرم گندم را یک‌هزار و 155 تومان اعلام کرد و ادامه داد: گندم با افت متوسط غیرمفید دو و مفید چهار درصد خریداری شد.

منصوری خاطرنشان کرد: خرید گندم تا هفتم مهرماه در سیلوی ولایت قره‌بلاغ سلطانیه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار تاکنون 230 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است، تصریح کرد: از این میزان گندم 43 درصد گندم آبی و 57 درصد گندم دیمی است.

این مسئول با بیان اینکه میزان مطالبات گندم‌کاران از محل خرید این میزان گندم 267 میلیارد تومان است، افزود: از این مبلغ 251 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تنها 6 درصد از مطالبات گندم‌کاران زنجانی باقی مانده است، گفت: شرکت غله استان پیگیر باقیمانده مطالبات است که در اسرع وقت پرداخت خواهد شد

http://farsnews.com/newstext.php?nn=13940704000201

04 مهر 1394 وحید اکبری 1995
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025