مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر اینکه خرید گندم در این استان روزهای پایانی خود را سپری می کند و در مجموع کار خرید این محصول استراتژیک از کشاورزان استان پایان یافته است، افزود: بر اساس آخرین اعلام سازمان جهاد کشاورزی امسال تولید 220 هزار تن گندم در این استان پیش بینی شده بود که میزان خرید پنج درصد بیش از پیش بینی ها انجام شده می باشد.
وی یادآوری کرد: سال گذشته پیش بینی تولید گندم در این استان 350 هزار تن بود که بیش از 220 هزار تن گندم از کشاورزان استان خرید و ذخیره سازی شد.
منصوری بیشترین میزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان این استان را مربوط به شهرستان خدابنده اعلام کرد و گفت: تا کنون 48 درصد گندم این استان از کشاورزان شهرستان خدابنده خریداری شده است.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان ادامه داد: قیمت پایه خرید گندم با احتساب چهار درصد افت مفید و دو درصد افت غیر مفید به ازای هر کیلوگرم گندم یک هزار و 155تومان محاسبه و پرداخت می شود که این مبلغ سال گذشته یک هزار و 50 تومان بود.
وی به کیفیت گندم سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: کیفیت گندم آبی و دیمی نسبت به سال گذشته بالا گزارش شده بود.
نیاز سالانه گندم این استان 120 هزار تن برآورد شده که میزان مصرف این محصول مهم استان در سال گذشته در استان 118 هزار تن اعلام شد.
زنجان سال گذشته جز 10 استان برتر کشور در تولید گندم شناخته شد.
امسال در طول فصل خرید گندم 44 مرکز خرید اعم از سیلوهای دولتی، کارخانجات آرد سازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی خرید گندم از کشاورزان این استان را بر عهده داشتند.
همه ساله خرید تضمینی گندم از اواخر خرداد آغاز و تا پایان شهریور ادامه می یابد که بر اساس تصمیم گیری ها این روند تا هفتم مهر امسال به پایان می رسد

http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/81773377/

04 مهر 1394 وحید اکبری 2051
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025