مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

باب‌الله فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: امسال 130 هزار تن گندم در شهرستان خدابنده برداشت شد که با توجه به محدودیت‌های موجود در ذخیره و سیلوی محصول برداشت شده، 50 هزار تن گندم خریداری شده در شهرستان ذخیره و مابقی آن به سیلوهای خارج از خدابنده منتقل شد.

 

وی افزود: با توجه به فعالیت بیش از 28 هزار نفر در حوزه کشاورزی، تعداد زیادی از جمعیت شهرستان در زمینه کاشت و تولید گندم اشتغال به کار دارند که خرید تضمینی گندم از سوی دولت می‌تواند انگیزه خوبی برای فعالیت در زمینه تولید این محصول استراتژیک باشد.

 

فتحی تصریح کرد: تاکنون از طریق بانک کشاورزی 480 میلیارد و 546 میلیون تومان بابت طلب کشاورزان از محل فروش گندم تضمینی پرداخت شده است که این مبلغ رقمی در حدود 99 درصد طلب کشاورزان است.

 

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه برداشت گندم بهاره شهرستان به اتمام رسیده است، گفت: مابقی طلب کشاورزان نیز طی روزهای آتی به آن‌ها پرداخت می‌شود.

 

این مسئول خاطر‌نشان کرد: توجه به شیوه‌های نوین کشاورزی مورد توجه جدی قرار دارد و با همکاری نهادهای ذی‌ربط تلاش شده تا کشاورزان شهرستان در این زمینه مشارکت جدی داشته باشند.

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=56337

04 مهر 1394 وحید اکبری 2063
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025