مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم در استان زنجان همه ساله از اواخر خرداد ماه تا پایان شهریور ماه به مدت سه ماه انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده امسال در 44 مرکز خرید گندم شامل 11 مرکز مربوط به غله و 33 مرکز نیز مربوط به مباشران تعاون روستایی انجام شد، تصریح کرد: قیمت خرید گندم در استان زنجان یک‌هزار و 155 تومان است و این قیمت با افت متوسط غیرمفید 2 درصد و مفید 4 درصد تعیین شده است.

 

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه امسال پیش‌بینی جهاد کشاورزی تولید 220 هزار تن گندم بود، اظهار کرد: تاکنون 228 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در استان زنجان خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان مطالبات گندم‌کاران زنجانی 264 میلیارد تومان است، تصریح کرد: از این مبلغ 249 میلیارد تومان پرداخت شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مبلغ پرداخت شده برابر با 94 درصد از مطالبات گندم‌کاران است، افزود: غله استان پیگیر پرداخت مابقی مطالبات گندم‌کاران است و به در اسرع وقت شش درصد باقی‌مانده از مطالبات نیز پرداخت خواهد شد.

منصوری با بیان اینکه قبل از آغاز خرید گندم موجودی سیلوهای استان 100 هزار تن بود،  تصریح کرد: با میزان خریداری شده این میزان به 328 هزار تن رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: در وضعیت کنونی پنج کارخانه و همچنین شش سیلو در زنجان مربوط به شرکت غله وجود دارد که ظرفیت این مراکز 468 هزار تن است

http://farsnews.com/newstext.php?nn=13940628000198

30 شهریور 1394 وحید اکبری 2082
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025