مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

 

 

 

 

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم از گندم‌کاران از اواخر خردادماه با فعالیت 44 مرکز خرید آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور ادامه داشته باشد.

 

 

 

 

 

وی با اشاره به اینکه امسال خرید گندم به قیمت یک‌هزار و 155 تومان با افت متوسط غیرمفید دو و مفید چهار درصد خریداری می‌شود، تصریح کرد: امسال 11 مرکز مربوط به غله و 33 مرکز مربوط به مباشران تعاون روستایی کار خرید را انجام دادند.

 

 

 

 

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون کار خرید گندم در سیلوی ولایت سلطانیه که دارای ظرفیت است، انجام می‌شود، اضافه کرد: تاکنون 223 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه مطالبات گندم‌کاران زنجانی از محل خرید این میزان گندم 258 میلیارد تومان است، افزود: از این میزان مطالبات 213 میلیارد تومان پرداخت شده است.

منصوری با تأکید بر اینکه مبلغ پرداخت شده برابر با تقریبا 83 درصد از مطالبات کشاورزان است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود، تا یک هفته آینده مابقی مطالبات گندم‌کاران نیز پرداخت شود.

وی با اعلام اینکه قبل از خرید گندم امسال قریب به  100 هزار تن گندم در سیلوهای استان موجود بود،  تصریح کرد:  با این میزان خرید میزان موجودی گندم در استان به  بیش از 320 هزار تن رسیده است این میزان برابر با سه سال مصرف گندم استان است

 

http://farsnews.com/newstext.php?nn=13940618001219

 

19 شهریور 1394 وحید اکبری 2077
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025