مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم از گندم‌کاران از اواخر خرداد ماه با فعالیت 44 مرکز خرید آغاز شده است و از مراکز خرید فعال در استان 11 مرکز مربوط به غله و 33 مرکز مربوط به مباشران تعاون روستایی است.

وی با اشاره به اینکه خرید گندم تا پایان فصل برداشت گندم ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: تا کنون 223 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم گندم یک‌هزار و 155 تومان است، افزود: امسال گندم با افت متوسط غیرمفید دو و مفید چهار درصد خریداری می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بر اساس آمار گرفته شده میزان مطالبات گندم‌کاران 258 میلیارد تومان است، اضافه کرد: از این مبلغ 199 میلیارد تومان برابر با 77 درصد پرداخت شده است.

منصوری با اشاره به ظرفیت 70 هزار تنی سیلوی ولایت سلطانیه بیان کرد: تا زمانی که برداشت و فروش گندم وجود داشته باشد، خرید نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه قبل از خرید گندم امسال قریب به 100 هزار تن گندم در سیلوهای استان موجود بود، تصریح کرد: با این میزان خرید میزان موجودی گندم در استان به 323 هزار تن رسیده است که برابر با مصرف سه سال گندم استان است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940614001475

16 شهریور 1394 وحید اکبری 2033
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025