مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: در استان 468 هزار تن فضای استاندارد برای ذخیره گندم وجود دارد و در این مراکز سعی شده است محصول خریداری شده در بهترین شرایط قرار گرفته تا کمترین آسیب را ببیند.

 

وی تصریح کرد: ذخیره گندم زنجان در شرایط فعلی به حدی رسیده که برای مصرف سه ساله کافی است و در این شرایط باید حواس‌مان به نگهداری مطلوب گندم نیز باشد تا محصول با کیفیت به کارخانه‌های آردسازی تحویل شود. همچنین مقداری از محصول نیز به سایر استان‌ها از جمله البرز و تهران ارسال می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت غله استان اضافه کرد: پیش‌بینی تولید گندم استان زنجان طبق اعلام سازمان جهادکشاورزی 220 هزار تن است که پیش‌بینی می‌شود کل تولید کشاورزان تحویل دولت شود و یک قدم تا تحقق پیش‌بینی این امر باقی است.

 

مدیرعامل شرکت غله با اشاره به اینکه مطالبات گندم‌کاران استان به مرور پرداخت شده است، گفت: سعی شده است پرداخت‌ها به‌روز باشد و در این رابطه نتایج خوبی کسب کرده‌ایم

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=55787

01 شهریور 1394 وحید اکبری 2008
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025