مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: خرید تضمینی گندم کشاورزان در مراکز خرید تعبیه شده در تمامی شهرستان‌های تابعه استان به 215 هزار تن رسیده است.

وی تصریح کرد: با احتساب موجودی گندم سال قبل و میزان گندم خریداری شده فعلی، استان زنجان ذخیره گندم 3 سال را دارا است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین میزان خرید گندم مربوط به شهرستان خدابنده است، ابراز کرد: کارخانجات آردسازی استان زنجان بیشترین میزان گندم امسال را خریداری و ذخیره سازی کرده‌اند به طوری که تقریباً تمامی مراکز خرید گندم تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه حتی مراکز تعاونی روستایی بیش از ظرفیت ذخیره سازی گندم کرده و فقط سیلوی ولایت سلطانیه 70 هزار تن ظرفیت خالی را دارا است، خاطرنشان کرد: در فصل خرید گندم امسال سیلوی ولیعصر(عج) شهرستان زنجان با افزایش 6 هزار تنی ظرفیت خود به 12 هزار تن رسید.

منصوری با اشاره به اینکه متاسفانه تکمیل سیلوی بتنی بخش خصوصی یک صد هزار تنی در شهرستان خدابنده به فصل خرید گندم امسال نرسید، افزود: تا برنامه خرید سال آینده و با اجرایی شدن طرح توسعه سیلوی ولیعصر (عج) زنجان، سیلوی حیدری ایجرود و زرین پیمان خدابنده شاهد افزایش 60 هزار تنی ظرفیت ذخیره سازی گندم در استان می‌شویم.

وی به همکاری و مباشرت تعاونی روستایی استان نیز اشاره کرد و گفت: اتحادیه تعاونی روستایی با 33 مرکز در امر خرید تضمینی گندم استان مشارکت داشته و به عنوان مباشر خرید گندم دو برابر سال گذشته گندم خرید کرده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان اظهار داشت: پیش بینی تولید گندم استان زنجان بر اساس اعلام سازمان جهاد کشاورزی 220 هزار تن است که پیش بینی می‌شود کل تولید کشاورزان تحویل دولت شود که با این اوصاف یک قدم تا تحقق پیش بینی این امر باقی است

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/835691

31 مرداد 1394 وحید اکبری 2086
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025