مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: خرید تضمینی گندم کشاورزان در مراکز خرید گندم در همه شهرستان‌های تابعه استان به 208 هزار تن رسیده است و با موجودی گندمی که از سال گذشته اضافه شده، استان ذخیره گندم سه سال را دارا است.

 

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان خرید مربوط به شهرستان خدابنده می‌شود، اضافه کرد: کارخانجات آردسازی استان نیز بیشترین میزان گندم امسال را خرید و ذخیره‌سازی کرده‌اند و به ‌طور تقریبی مراکز خرید گندم تکمیل شده و حتی مراکز تعاونی روستایی بیش از ظرفیت ذخیره‌سازی گندم کرده و فقط سیلوی ولایت سلطانیه 70 هزار تن ظرفیت خالی را دارا است.

 

این مسئول یادآور شد: در فصل خرید گندم امسال سیلوی ولی‌عصر(عج) شهرستان زنجان با افزایش شش‌هزار تنی ظرفیت خود به 12 هزار تن رسید، ولی متاسفانه تکمیل سیلوی بتنی بخش خصوصی یکصد هزار تنی در شهرستان خدابنده به فصل خرید گندم امسال نرسید.

 

منصوری تاکید کرد: تا برنامه خرید سال آتی و با اجرایی شدن طرح توسعه سیلوی ولی‌عصر(عج) زنجان، سیلوی حیدری ایجرود و زرین‌پیمان خدابنده شاهد افزایش 60 هزار تنی ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در استان خواهیم بود.

 

مدیرعامل شرکت غله استان اضافه کرد: پیش‌بینی تولید گندم استان زنجان طبق اعلام سازمان جهادکشاورزی 220 هزار تن است که پیش‌بینی می‌شود کل تولید کشاورزان تحویل دولت شود و یک قدم تا تحقق پیش‌بینی این امر باقی است.

 

مدیرعامل شرکت غله با اشاره به اینکه 54 میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شده است، گفت: کل مطالبات کشاورزان استان 122 میلیارد تومان است

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=55647

24 مرداد 1394 وحید اکبری 2045
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025