مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم از گندم‌کاران از اواخر خرداد ماه با فعالیت 44 مرکز خرید آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه هر سال خرید گندم به مدت سه ماه به طول می‌انجامد، افزود: از مراکز خرید فعال در استان 11 مرکز مربوط به غله و 33 مرکز مربوط به مباشران تعاون روستایی است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه تا‌کنون 208 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است، تصریح کرد: بر این اساس میزان موجودی سیلوهای استان به اندازه مصرف سه سال استان رسیده است.

وی قیمت هر کیلوگرم گندم را یک‌هزار و 155 تومان اعلام کرد و ادامه داد: گندم با افت متوسط غیرمفید دو و مفید چهار درصد خریداری می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت 70 هزار تنی سیلوی ولایت سلطانیه بیان کرد: تقریبا ظرفیت همه مراکز خرید گندم تکمیل شده و حتی مراکز تعاونی روستایی بیش از ظرفیت ذخیره‌سازی گندم است.

منصوری با اشاره به افزایش 6 هزار تنی ظرفیت سیلوی ولیعصر‌ زنجان اضافه کرد: امسال نیز عملیات تکمیل سیلوی بتنی سلطانیه تا فصل خرید گندم انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تکمیل ظرفیت چند سیلو سال آینده ظرفیت ذخیره سازی گندم استان 60 هزار تن افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی جهاد کشاورزی برای تولید 220 هزار تن گندم در استان افزود: امسال میزان تولید در استان 130 هزار تن کاهش داشت.

وی با اشاره به اینکه میزان مطالبات گندم کاران در مجموع 222 میلیارد تومان است، گفت: از این میزان 54 میلیارد تومان پرداخت شده است و پرداخت باقی مانده مطالبات نیز در دست انجام است.

منصوری با اشاره به سردسیر بودن استان زنجان اظهار کرد: برداشت محصول گندم در زنجان به همراه شش استان دیگر کشور در آخر برنامه خرید تضمینی کشور در حال انجام است.

وی با بیان اینکه قبل از خرید گندم امسال قریب به 100 هزار تن گندم در سیلوهای استان موجود بود، گفت: با این میزان خرید میزان موجودی گندم در استان به 300 هزار تن رسیده است که برابر با مصرف سه سال گندم استان است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940522000280

24 مرداد 1394 وحید اکبری 2177
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025