مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شرکت غله استان زنجان امسال 44 مرکز برای خریداری گندم آماده کرده بود که از این تعداد 11 مرکز مربوط به غله و 33 مرکز مربوط به مباشران روستایی است.
 

وی با اشاره به اینکه خرید گندم هر سال به مدت سه ماه انجام می‌شود، تصریح کرد: از آخر خرداد ماه تاکنون 195 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به مطالبات 225 میلیارد تومانی گندم‌کاران افزود: بخشی از این مطالبات پرداخت شده و پرداخت مابقی نیز در دست انجام است.

وی با بیان اینکه پیش از این میزان خرید موجودی سیلوهای استان 100 هزار تن بود، اضافه کرد: با این میزان خرید موجودی سیلو‌ها به 295 هزار تن رسید.

منصوری همچنین میزان مصرف سالانه گندم استان را 115 هزار تن اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از میزان مصرف یک‌ساله گندم زنجانی‌ها خریداری شده است.

وی قیمت هر کیلوگرم گندم را یک‌هزار و 155 تومان اعلام کرد و اظهار داشت: گندم با افت متوسط غیرمفید دو درصد و مفید چهار درصد خریداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه سیلوی ولایت شهرستان سلطانیه دارای 80 هزار تن ظرفیت برای خرید گندم است، گفت: از کشاورزان درخواست می‌شود برای کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در وقت محمولات کوچک خود را به مراکز تعاون روستایی تحویل دهند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940517001140

 

18 مرداد 1394 وحید اکبری 2131
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025