مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شرکت غله استان زنجان از آخر خردادماه خرید گندم را در استان آغاز و تا پایان شهریورماه این کار ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه قیمت خرید گندم در استان زنجان یک‌هزار و 155 تومان با افت متوسط غیرمفید 2 درصد و مفید 4 درصد است، تصریح کرد: امسال خرید گندم در 44 مرکز خرید متشکل از 11 مرکز مربوط به غله و 33 مرکز نیز مربوط به مباشران تعاون روستایی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه ظرفیت مراکز و سیلوهای استان زنجان 468 هزار تن است، گفت: این ظرفیت شامل پنج کارخانه و شش سیلو است و سیلوی 100 هزار تنی ولایت سلطانیه دارای 80 هزار تن ظرفیت برای ذخیره گندم خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 190 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است، تصریح کرد: میزان مطالبات گندمکاران از این میزان خرید، 220 میلیارد تومان است.

منصوری با اشاره به اینکه پیش از خرید گندم تولیدی سال جاری میزان موجودی سیلوهای استان 100 هزار تن بود، اضافه کرد: با این میزان خرید موجودی گندم استان به 290 هزار تن رسید.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمار گرفته شده، مصرف سالیانه گندم استان زنجان 115 هزار تن است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اوج و افت خرید گندم در استان زنجان طی سه ماه خرید این محصول در استان افزود: تا آخر شهریورماه کار خرید ادامه خواهد داشت

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940515000925

17 مرداد 1394 وحید اکبری 2053
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025