مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه امسال بانک کشاورزی به عنوان متولی پرداخت بهای گندم تحویلی کشاورزان معرفی شده است، افزود: شتاب بخشی در پرداخت بهای گندم به کشاورزان این استان منجر به رضایت آنان می شود.
وی یادآورشد: پارسال بانک سپه متولی امور پرداخت بهای گندم کشاورزان در سطح کشور بود و با وجود مشکلات و تاخیر بوجود آمده، پرداخت انجام شد.
منصوری افزود: مشکل تاخیر در پرداخت بهای گندم کشاورزان، یک مشکلی ملی است و مربوط به استان خاصی نیست، چرا که تامین منابع لازم این بخش توسط بانک عامل منوط به تخصیص آن از سوی دولت است.
وی با بیان اینکه در اغلب استان های کشور خرید تضمینی و ذخیره سازی گندم پایان یافته است، ابراز کرد: هم اکنون روند خرید ذخیره سازی گندم در هشت استان ادامه دارد و مسوولان مربوطه قول مساعد داده اند که طی هفته آینده نسبت به پرداخت تدریجی بهای این محصول به کشاورزان اقدام کنند.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان به روزهای پایانی خرید تضمینی گندم در این استان اشاره کرد و گفت: تاکنون 185 تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شده که پیش بینی می شود این رقم تا هفته آینده به 200 هزار تن برسد.
وی اظهار کرد: قیمت پایه خرید گندم با احتساب چهار درصد افت مفید و دو درصد افت غیر مفید به ازای هر کیلوگرم گندم یک هزار و 155تومان محاسبه و پرداخت می شود.
این مبلغ در سال گذشته یک هزار و 50 تومان بود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان گفت: نیاز سالانه گندم این استان 120 هزار تن برآورد شده است و میزان مورد نیاز این محصول مهم استان در سال گذشته به 118 هزار تن رسید.
زنجان سال گذشته جزو 10 استان برتر کشور در تولید گندم شناخته شد.
امسال در فصل خرید گندم، 44 مرکز خرید گندم اعم از سیلوهای دولتی، کارخانجات آرد سازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی، خرید گندم از کشاورزان این استان را بر عهده دارند

http://www.irna.ir/zanjan/fa/News/81708887/

15 مرداد 1394 وحید اکبری 1972
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025