مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم در استان زنجان امسال به مدت سه ماه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فصل خرید گندم از آخر خرداد ماه آغاز شده است، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده خرید گندم در استان زنجان تا آخر شهریور ماه ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه خرید گندم در 44 مرکز خرید متشکل از 11 مرکز مربوط به غله و 33 مرکز نیز مربوط به مباشران تعاون روستایی انجام می‌شود، اظهار کرد: قیمت خرید گندم در استان زنجان یک‌هزار و 155 تومان با افت متوسط غیرمفید 2 درصد و مفید 4 درصد است.

وی با اشاره به اینکه رفته رفته از حجم خرید گندم کاسته می‌شود، گفت: همواره این گونه است که برخی از روزهای تابستان خرید گندم به اوج خود می‌رسد و تا روزهای پایانی از میزان خرید کاسته می‌شود.

منصوری با اشاره به اینکه طبق آمار تا کنون 185 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است، افزود: میزان مطالبات گندم کاران از این میزان خرید گندم 214 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به پرداخت 48 میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران زنجانی گفت: بانک عامل پرداخت بانک کشاورزی است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه با میزان گندم خریداری شده موجودی سیلوهای استان به 285 هزار تن رسیده است، افزود: میزان مصرف سالیانه گندم استان زنجان 115 هزار تن است.

منصوری همچنین با اشاره به اینکه ظرفیت مراکز و سیلوهای استان زنجان 468 هزار تن است، گفت: این ظرفیت شامل پنج کارخانه و شش سیلو است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940513000542

13 مرداد 1394 وحید اکبری 2104
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025