مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: خرید گندم در استان از آخر خردادماه آغاز شده است و تا پایان شهریورماه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه خرید گندم در استان زنجان از طریق 44 مرکز انجام می‌شود، افزود: از این تعداد 11 مرکز مربوط به غله و 33 مرکز برای مباشران تعاون روستایی است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان قیمت هر کیلوگرم گندم را یک‌هزار و 155 تومان اعلام کرد و ادامه داد: گندم با افت متوسط غیرمفید دو و مفید چهار درصد خریداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 150 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است، افزود: میزان مطالبات گندمکاران 173 میلیارد تومان است.

منصوری با بیان اینکه از این میزان 36 میلیارد تومان پرداخت شده است، تصریح کرد: شرکت غله پیگیر پرداخت میزان مطالبات باقیمانده گندمکاران است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی خرید گندم از سوی شرکت غله 150 هزار تن است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر موجودی گندم سیلوهای استان 100 هزار تن است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر سیلوی ولایت شهرستان سلطانیه دارای 80 هزار تن ظرفیت برای خرید گندم است، از کشاورزان خواست: محمولات کوچک خود را به مراکز تعاون روستایی تحویل دهند.

وی گفت: تحویل گندم به این مراکز موجب کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در وقت خواهد شد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940507000362

07 مرداد 1394 وحید اکبری 2183
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025