مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با بیان اینکه همه ساله خرید تضمینی گندم در استان زنجان از اواخر خرداد آغاز و تا پایان شهریور ادامه می‌یابد، اظهار داشت: تاکنون 140 هزار تن گندم از کشاورزان استان زنجان خریداری شده است.

وی در مورد میزان بهای 140 هزار تن گندم خریداری شده عنوان کرد: بهای این میزان محصول خریداری شده یک هزار و 620 میلیارد ریال محاسبه شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان با اشاره به اینکه پرداخت مبلغ گندم خریداری شده به کشاورزان تا 15 تیر ماه تصریح کرد: در مدت زمان یاد شده 360 میلیارد ریال بابت خرید تضمینی گندم به کشاورزان زنجانی پرداخت شده است.

وی ابراز کرد: قیمت گندم با احتساب 4 درصد افت مفید و 2 درصد افت غیرمفید ازای هر کیلوگرم گندم یکهزار و 155 تومان محاسبه و پرداخت می‌شود که این مبلغ در سال 93 یک هزار و پنجاه تومان بوده است.

منصوری افزود: امسال در طول فصل خرید گندم 44 مرکز خرید گندم اعم از سیلوهای دولتی، کارخانجات آرد سازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی خرید گندم از کشاورزان این استان را بر عهده دارند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر علت عدم صدور مجوز حمل گندم به تعاونی روستایی از انبار به سیلوها ابراز کرد: تعاونی روستایی به عنوان مباشر خرید که تکمیل کننده خرید گندم در استان زنجان است باید انبارهای خود را برای چنین روزی آماده می‌کرد در حالی که برنامه‌ریزی لازم برای خالی کردن ظرفیت انبارهای خود را برای خرید گندم در سال 94 به درستی انجام نداده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان با بیان اینکه بر اساس آخرین اعلام سازمان جهاد کشاورزی این استان و پیش بینی انجام شده در سال 94 نزدیک به 220 هزار تن گندم در استان زنجان تولید می شود، خاطرنشان کرد: از میزان گندم پیش‌بینی شده 150 هزار تن گندم توسط شرکت غله استان خریداری می‌شود

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/811340

06 مرداد 1394 وحید اکبری 2035
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025