مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه امسال خرید گندم در 44 مرکز انجام می‌شود، اظهار کرد: از این تعداد مرکز 11 مورد مربوط به غله و 33 مرکز نیز مربوط به مباشران تعاون روستایی است.

وی خاطرنشان کرد: گندم‌ تولیدی در استان با قیمت یک‌هزار و 155 تومان با افت متوسط غیرمفید 2 درصد و مفید 4 درصد خریداری می‌شود.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه خرید گندم از روز پایانی خرداد ماه آغاز شده و تا شهریور ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: تاکنون 140 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است که میزان مطالبات گندمکاران 162 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه از این میزان مطالبات 26 میلیارد تومان پرداخت شده است، اضافه کرد: مبلغ پرداخت شده برابر 23 درصد از مطالبات گندمکاران است.

منصوری خاطر نشان کرد: در واقع می‌توان اظهار کرد که مطالبات گندمکاران تا روز 15 تیر ماه پرداخت شده است و مابقی مطالبات نیز به مرور پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه با ارائه گزارش تفکیکی از میزان گندم خریداری شده در استان زنجان از نظر شهرستانی تصریح کرد: بر این اساس در شهرستان زنجان 59 هزار تن گندم خریداری شده است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه 35 هزار تن از گندم خریداری شده نیز مربوط به شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه است، اضافه کرد: همچنین در شهرستان خدابنده نیز 31 هزار تن گندم خریداری شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان ایجرود نیز 13 هزار تن گندم خریداری شده است، افزود: همچنین در شهرستان ماهنشان نیز بیش از 2 هزار تن گندم خریداری شده است.

منصوری با اشاره به اینکه پیش بینی 220 هزار تنی تولید گندم از سوی جهاد کشاورزی اظهار کرد: بر این اساس شرکت غله نیز 150 هزار تن گندم خریداری خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه موجودی گندم استان زنجان 100 هزار تن است، افزود: همچنین بر اساس برآورد میزان مصرف سالانه گندم در استان نیز 115 هزار تن است که تاکنون بیش از این میزان در زنجان خریداری شده است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940505000905

06 مرداد 1394 وحید اکبری 2124
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025