مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم در استان زنجان از آخر خرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه خرید گندم در استان در 44 مرکز خرید انجام می‌شود، بیان کرد: این تعداد 11 مرکز مربوط به غله و 33 مرکز نیز مربوط به مباشران تعاون روستایی است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه قیمت خرید گندم در استان زنجان یک‌هزار و 155 تومان است، اضافه کرد: این خرید با افت متوسط غیرمفید 2 درصد و مفید 4 درصد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان مصرف سالیانه گندم استان زنجان 115 هزار تن است، اظهار کرد: تاکنون 135 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است.طبق آمار گرفته شده با میزان خرید انجام شده میزان مطالبات گندم کاران 156 میلیارد ریال است.در حال حاضر پنج کارخانه و همچنین شش سیلو در زنجان مربوط به شرکت غله وجود دارد که ظرفیت این مراکز 468 هزار تن است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان همچنین از فعالیت مراکز مباشر تعاون روستایی نیز خبر داد و گفت: ظرفیت این مراکز نیز 30 هزار تن است.

وی در ادامه پیش‌بینی تولید گندم در استان زنجان را از سوی جهاد کشاورزی 220 هزار تن اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی خرید از سوی غله نیز 180 هزار تن است.

منصوری با اشاره به اینکه میزان مصرف سالیانه گندم استان زنجان 115 هزار تن است، بیان کرد: تا کنون بیش از مصرف یک ساله خرید گندم در استان خریداری شده است.

در حال حاضر میزان موجود سیلوهای استان زنجان را 100 هزار تن است و تا آخر شهریور ماه خرید گندم در مراکز خرید استان زنجان شامل سیلوهای دولتی، کارخانجات آردسازی و سیلوهای بخش خصوصی انجام خواهد شد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940504000875

05 مرداد 1394 وحید اکبری 2052
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025