مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

محمد ایزدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، یکی از دستاوردهای مهم آزاد سازی نرخ نان در 20 درصد واحدهای نانوایی این استان را کاهش مصرف نان و آرد یارانه دار اعلام کرد.

وی یادآوری کرد: صرفه جویی 86 میلیارد ریالی در مصرف آرد و نان برای استانی با جمعیت بیش از یک میلیون نفر در مقایسه با 30 استان دیگر کشور رقم قابل توجهی است.

ایزدی با بیان اینکه با آزاد سازی نرخ نان در واحدهای نانوایی آرد و نان به قیمت تمام شده به فروش می رسد، ابراز کرد: آزاد سازی نرخ آرد تخصیصی به واحدهای نانوایی می تواند به رقابتی شدن فضای تولید و عرضه نان و در نتیجه افزایش کیفیت انواع نان پخت شده در واحدهای نانوایی منتهی شود.

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ادامه داد: بنا بر دستور هیات وزیران در اسفند سال گذشته 20 درصد مصارف آرد واحدهای نانوایی به صورت غیر یارانه ای به آنها عرضه می شود.

وی اظهار کرد: در گذشته دبیرخانه کارگروه آرد و نان بر عهده شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بود که با تغییر و تحولات پیش آمده از مهر سال 93 به سازمان صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است.

ایزدی خاطرنشان کرد: مسایلی از قبیل کیفیت نان و موارد و نکات بهداشتی واحدهای نانوایی به سازمان های متولی امر مانند دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل استاندارد محول شده است و جز وظایف این شرکت نیست.

هم اکنون یکهزار و 450 واحد نانوایی در مناطق شهری و روستایی استان زنجان فعال است که از این تعداد یکهزار واحد به صورت دولتی و 350 واحد دیگر آن به صورت آزاد پز فعالیت می کنند

http://www7.zanjan.irna.ir/fa/News/81694131/

 

05 مرداد 1394 وحید اکبری 1992
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025