مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیشترین خرید تضمینی گندم از کشاورزان این استان را مربوط به شهرستان زنجان اعلام کرد و افزود: به دلیل وجود مراکز خرید بیشتر در مرکز استان، تاکنون 41 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

وی یادآوری کرد: در شهرستان های ابهر و خدابنده نیز به ترتیب 29 و 23 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان خریداری و ذخیره سازی شده است.

منصوری، ایجرود و ماهنشان را جز شهرستان هایی اعلام کرد که در مجموع 14 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان سهم پرداختی بهای گندم خریداری شده از کشاورزان این استان را تاکنون یکهزار و 236 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: بر این اساس تلاش می شود این مبالغ توسط بانک عامل به تدریج به گروه های هدف پرداخت شود.

وی اظهار کرد: وجوه کشاورزان این استان تا تاریخ 11 تیر سال جاری پرداخت شده است و با وجود تاخیر پیش آمده پیگیری های لازم برای پرداخت بهای گندم به کشاورزان این استان انجام شده است.

منصوری افزود: بانک کشاورزی به عنوان بانک متولی پرداخت بهای گندم تحویلی کشاورزان در کشور اعلام شده که امیدواریم پرداخت بهای گندم کشاورزان این استان با شتاب بیشتری ادامه یابد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان ادامه داد: قیمت پایه خرید گندم با احتساب چهار درصد افت مفید و دو درصد افت غیر مفید به ازای هر کیلوگرم گندم یکهزار و 155تومان محاسبه و پرداخت خواهد شد که این مبلغ در سال گذشته یکهزار و 50 تومان بود.

وی یادآوری کرد: بر اساس آخرین اعلام سازمان جهاد کشاورزی این استان و پیش بینی انجام شده در سال جاری نزدیک به 220 هزار تن گندم در استان زنجان تولید می شود که از این میزان 120 تا 150 هزار تن گندم توسط شرکت غله استان خریداری خواهد شد.

منصوری میزان گندم مورد نیاز این استان در سال گذشته را 118 هزار تن ذکر کرد.

سال گذشته پیش بینی تولید گندم 350 هزار تن بود که بیش از 220 هزار تن گندم از کشاورزان استان خرید و ذخیره سازی شد.

استان زنجان سال گذشته جز 10 استان برتر کشور در تولید گندم شناخته شد.

امسال در طول فصل خرید گندم 44 مرکز خرید گندم اعم از سیلوهای دولتی، کارخانجات آرد سازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی خرید گندم از کشاورزان این استان را بر عهده دارند.

همه ساله خرید تضمینی گندم از اواخر خرداد آغاز و تا پایان شهریور ادامه می یابد

http://www7.zanjan.irna.ir/fa/News/81689336/

31 تیر 1394 وحید اکبری 2003
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025