مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به خرید گندم توسط 44 مرکز اعم از سیلوهای دولتی، کارخانجات آرد سازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی از کشاورزان این استان اظهار داشت: بانک کشاورزی به عنوان بانک متولی پرداخت بهای گندم تحویلی کشاورزان ملزم است پس از خرید گندم نسبت به پرداخت بهای این محصول مبادرت کند.

وی تصریح کرد: قیمت گندم با احتساب 4 درصد افت مفید و 2 درصد افت غیرمفید به ازای هر کیلوگرم گندم، یک هزار و 155 تومان محاسبه و پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان با اشاره به قیمت خرید تضمینی گندم در سال قبل ابراز کرد: میزان مبلغ پرداختی در سال 93 به کشاورزان یک هزار و پنجاه تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارشات اعلام شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی این استان و پیش بینی‌های انجام شده در این راستا مقرر شده تا نزدیک به 220 هزار تن گندم در استان زنجان تولید شود.

منصوری عنوان کرد: پیش‌بینی شده تا 150 هزار تن گندم از 220 هزار تن گندم تولید شده توسط شرکت غله استان زنجان خریداری شود.

وی تصریح کرد: تا کنون بیش از 100 هزار تن گندم به بهای یک هزار و 180 میلیارد ریال از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان با بیان اینکه میزان پرداختی کشاورزان بابت خرید گندم تا 11 تیر ماه واریز شده است، افزود: مابقی میزان پرداختی کشاورزان به تدریج توسط دستگاه متولی پرداخت می‌شود

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/804813

31 تیر 1394 وحید اکبری 2019
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025