مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: امسال در طول فصل خرید گندم 44 مرکز خرید گندم اعم از سیلوهای دولتی، کارخانجات آرد سازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی خرید گندم از کشاورزان این استان را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: قیمت گندم با احتساب 4 درصد افت مفید و 2 درصد افت غیرمفید ازای هر کیلوگرم گندم یک هزار و 155 تومان محاسبه و پرداخت می‌شود که البته میزان این مبلغ در سال 93، یک هزار و پنجاه تومان بوده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ابراز کرد: براساس آخرین اعلام سازمان جهاد کشاورزی این استان و پیش بینی انجام شده در سال 94، نزدیک به 220 هزار تن گندم در استان زنجان تولید می‌شود که از این میزان 150 هزار تن گندم توسط شرکت غله استان خریداری می‌شود.

وی در مورد میزان خرید محصول گندم از کشاورزان زنجانی عنوان کرد: تاکنون 80 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان زنجان خریداری شده است.

منصوری با اشاره به میزان مبلغ قابل پرداخت به کشاورزان خاطرنشان کرد: مبلغ قابل پرداخت به کشاورزان 924 میلیارد ریال بوده که به تدریج در حال پرداخت است.

وی افزود: همه ساله خرید تضمینی گندم در استان زنجان از اواخر خرداد آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: در سال قبل نیز پیش بینی تولید گندم 350 هزار تن بود که بیش از 220 هزار تن گندم از کشاورزان استان زنجان خریداری و ذخیره سازی شد

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/800747

27 تیر 1394 وحید اکبری 2103
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025