مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: سال گذشته زنجان جز 10 استان برتر کشور در تولید محصول استراتژیکی کشور یعنی گندم شناخته شده است.

وی با اشاره با بیان اینکه در سال 93 پیش بینی تولید گندم 350 هزار تن بود که بیش از 220 هزار تن گندم از کشاورزان استان خرید و ذخیره سازی شد، تصریح کرد: بر اساس آخرین اعلام سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و پیش بینی انجام شده در سال 94، نزدیک به 220 هزار تن گندم در استان زنجان تولید می شود که از این میزان 150 هزار تن گندم توسط شرکت غله استان خریداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان خاطرنشان کرد: تاکنون 65 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

وی ابراز کرد: امسال در طول فصل خرید گندم 44 مرکز خرید گندم اعم از سیلوهای دولتی، کارخانجات آرد سازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی خرید گندم از کشاورزان استان زنجان را بر عهده دارند.

منصوری با اشاره به زمان آغاز و اتمام خرید محصول گندم در استان زنجان افزود: همه ساله خرید تضمینی گندم در استان زنجان از اواخر خرداد آغاز و تا پایان شهریور ادامه می‌یابد.

وی در مورد مصرف سالیانه گندم در استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای ارائه شده مصرف گندم سالانه استان زنجان در 115 هزار تن است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان عنوان کرد: بانک کشاورزی به عنوان بانک متولی پرداخت بهای گندم تحویلی کشاورزان در کشور اعلام شده است که پس از خرید گندم نسبت به پرداخت بهای این محصول اقدام می‌کند

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/797390

21 تیر 1394 وحید اکبری 2046
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025