مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به ادامه روند خرید تضمینی گندم اظهار داشت: هم اکنون خرید تضمینی گندم تولیدی کشاورزان در مراکز خرید گندم در تمامی شهرستان‌های تابعه استان زنجان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: تا کنون 50 هزار تن گندم به بهای بیش از 570 میلیارد ریال و به صورت تضمینی از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان در مورد میزان مبلغ پرداختی به کشاورزان ابراز کرد: بهای پرداختی گندم تضمینی خریداری شده تا 9 تیر ماه به کشاورزان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: مابقی مبلغ موردنظر یاد شده به تدریج به کشاورزان استان زنجان پرداخت می‌شود.

منصوری عنوان کرد: بانک کشاورزی به عنوان بانک متولی پرداخت بهای گندم تحویلی کشاورزان پس از خرید گندم نسبت به پرداخت این میزان مبلغ اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: قیمت گندم با احتساب 4 درصد افت مفید و 2 درصد افت غیرمفید ازای هر کیلوگرم گندم یک هزار و 155 تومان محاسبه و پرداخت می‌شود که این مبلغ در سال گذشته یک هزار و پنجاه تومان بود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان با بیان اینکه همه ساله خرید تضمینی گندم در استان زنجان از اواخر خرداد آغاز و تا پایان شهریور ادامه می‌یابد، افزود: امسال در طول فصل خرید گندم 44 مرکز خرید گندم اعم از سیلوهای دولتی، کارخانجات آرد سازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی خرید گندم از کشاورزان این استان را بر عهده دارند

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/795889

20 تیر 1394 وحید اکبری 2059
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025