مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: با خرید بیش از هشت هزار تن گندم، 90 میلیارد ریال پول بابت محصول خریداری شده به کشاورزان پرداخت شد و امیدواریم پرداخت‌ها به ‌روز بوده و تولیدکنندگان در اسرع وقت مبالغ خود را دریافت کنند.

 

وی با بیان اینکه خرید گندم از 31 خردادماه و در 44 مرکز خرید گندم استان زنجان آغاز شده است، خاطرنشان‌‌ کرد: جهادکشاورزی پیش‌بینی کرده است که امسال 250 هزار تن گندم در استان زنجان تولید شود که بخش اعظمی از این مقدار توسط شرکت غله خریداری و ذخیره شود.

 

این مسوول با اشاره به اینکه مصرف سالانه استان 115 هزار تن است، گفت: در حال حاضر موجودی سیلوهای استان زنجان 100 هزار تن است که مقدار مازاد در انبارها ذخیره و به مرور به مصرف می‌رسد.

 

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان در ادامه به کیفیت گندم خریداری شده از سوی این شرکت اشاره کرد و افزود: گندم تازه برداشت شده با گندمی که سال گذشته انبار شده است مخلوط و در اختیار کارخانه‌های آردسازی قرار می‌گیرد تا کیفیت آردی که در اختیار نانوایان قرار گرفته ارتقاء یابد؛ چرا که در سال‌های گذشته نانوایان در ماه‌های نخست بعد از برداشت از کیفیت آرد نارضایتی داشتند که امیدواریم این مشکل برطرف شود

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=54928

07 تیر 1394 وحید اکبری 2036
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025