مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده از سوی شرکت غله استان در بحث خرید گندم، اظهار داشت: خرید گندم از 31 خرداد ماه و در 44 مرکز خرید گندم استان زنجان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از تعداد 44 مرکز، 11 مرکز مربوط به شرکت غله و 33 مرکز نیز مربوط به مباشرین خرید تعاون روستایی است، تصریح کرد: گندم‌ تولیدی در استان با قیمت یک هزار و 155 تومان با افت متوسط غیرمفید 2 درصد و مفید 4 درصد و تا سن زدگی 2 درصد نیز خریداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه خرید گندم در کل استان انجام می‌شود، ابراز کرد: جهاد کشاورزی پیش بینی کرده است تا 250 هزار تن گندم در استان زنجان تولید شود که پیش بینی شرکت غله برای خرید این محصول 150 هزار تن است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 8 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

منصوری افزود: بهای گندم خریداری شده نزدیک به 90 میلیارد ریال است که پرداخت این مبلغ به کشاورزان استان زنجان نیز آغاز شده است .

وی با اشاره به مصرف سالیانه گندم در استان زنجان تصریح کرد: بر اساس آمارهای ارائه شده مصرف سالانه استان 115 هزار تن است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر موجودی سیلوهای استان زنجان 100 هزار تن است، عنوان کرد: امسال 150 هزار تن گندم از کشاورزان استان زنجان خریداری می‌شود

06 تیر 1394 وحید اکبری 2004
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025