مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

روابط عمومي شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه 14 - با آغاز خرید تضمینی گندم در استان زنجان ۵۶۰ تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

مدير عامل شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه 14 با اشاره به آمادگی 44 مرکز خرید تضمینی گندم در استان اظهار داشت: تاكنون 560 تن گندم از كشاورزان استان تحويل گرفته شده است.

رسو ل منصوري گفت: در حال حاضر خرید تضمینی گندم شهرستان‌های ابهر، ایجرود و زنجان آغاز شده وبه تدريج در شهرستان هاي ديگر ادامه مي يابد.

منصوري با اشاره به پیش‌بینی تولید 250 هزار تن گندم در استان زنجان عنوان کرد: پیش‌بینی مي شود 180 تا 200 هزار تن گندم توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی از کشاورزان استان زنجان به قيمت تضميني خریداری شود

وي میزان مصرف داخلی گندم استان زنجان را بیش از 115 هزار تن اعلام کرد و افزود: مابقی گندم های خریداری شده به عنوان ذخیره استراتژیک در استان زنجان نگهداری و یا به سایر استان‌های کشور صادر می‌شود.

منصوري در خصوص میزان ذخائر فعلي گندم استان زنجان گفت: در حال حاضر میزان موجودی گندم سیلوهای استان زنجان 100 هزار تن مي باشد که برای مصرف یک سال کفایت می‌کند

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 با بیان اینکه گندم‌هایی که میزان سن زدگی‌شان تا 2 درصد است، شامل خرید تضمینی می‌شوند، خاطرنشان کرد: تمامی گندم‌های خریداری شده مورد افت زني دقيق قرار گرفته ودر خصوص میزان سن زدگی نيز توسط کارشناسان ذیربط مورد آزمایش قرار می‌گیرند

http://gtc-portal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=128&newsview=7492

01 تیر 1394 وحید اکبری 2008
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025