مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به آمادگی 44 مرکز خرید تضمینی گندم در استان اظهار داشت: از این تعداد 11 مرکز متعلق به شرکت غله و خدمات بازرگانی و 33 مرکز مربوط به مباشر خرید است.

وی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم در زنجان آغاز شده است، تصریح کرد: در حال حاضر خرید تضمینی گندم از کشاورزان شهرستان‌های ابهر، ایجرود و زنجان آغاز شده که به تدریج کل مناطق استان پوشش داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خاطرنشان کرد: تاکنون 560 تن گندم از کشاورزان استان زنجان خریداری شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی تولید 250 هزار تن گندم در استان زنجان عنوان کرد: پیش‌بینی شده است تا 180 تا 200 هزار تن گندم توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی از کشاورزان استان زنجان خریداری شود.

منصوری میزان مصرف داخلی گندم استان زنجان را بیش از 115 هزار تن اعلام کرد و افزود: مابقی گندم های خریداری شده به عنوان ذخیره استراتژیک در استان زنجان نگهداری و یا به سایر استان‌های کشور صادر می‌شود.

وی در مورد میزان ذخائر گندم فعلی استان زنجان به تسنیم گفت: در حال حاضر میزان موجودی گندم سیلوهای استان زنجان 100 هزار تن بوده که برای مصرف یک سال داخل استان کفایت می‌کند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه گندم‌هایی که میزان سن زدگی‌شان تا 2 درصد است، شامل خرید تضمینی می‌شوند خاطرنشان کرد: تمامی گندم‌های خریداری شده به منظور اطلاع از میزان سن زدگی محصولات توسط کارشناسان ذیربط مورد آزمایش قرار می‌گیرد

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/776666

01 تیر 1394 وحید اکبری 2038
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025