مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بابیان اینکه با ورود نخستین محموله 400 تن گندم از شهرهای زنجان و ابهر به مراکز تعیین شده، خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان به طور رسمی شروع شده است، افزود: طی ماههای گذشته هماهنگی های لازم با مراکز خرید و تعاونی روستایی برای شتاب بخشی به فعالیت های این بخش انجام شده است.

وی یادآوری کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان امروز /یکشنبه/ در شهرستان ایجرود آغاز می شود.

منصوری با بیان اینکه طبق سال های گذشته 50 درصد گندم تولیدی این استان به شهرستان خدابنده اختصاص دارد افزود: تمهیدات لازم برای تسهیل در امر خرید گندم این شهرستان اندیشیده شده است.

وی اظهار کرد: بانک کشاورزی به عنوان بانک متولی پرداخت بهای گندم تحویلی کشاورزان در کشور اعلام شده است که این بانک پس از خرید گندم نسبت به پرداخت بهای این محصول مبادرت خواهد کرد و کشاورزان در صورت نداشتن شماره حساب در اسرع وقت به یکی از شعب بانک کشاورزی استان مراجعه کنند.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان ادامه داد: قیمت پایه خرید گندم با احتساب چهار درصد افت مفید و دو درصد افت غیرمفید به ازای هر کیلوگرم گندم یکهزار و 155 تومان محاسبه و پرداخت خواهد شد که این مبلغ در سال گذشته یکهزار و پنجاه تومان بود.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام سازمان جهاد کشاورزی این استان و پیش بینی انجام شده در سال جاری نزدیک به 250 هزار تن گندم در استان زنجان تولید می شود که از این میزان 200 هزار تن خریداری خواهد شد.

سال گذشته پیش بینی تولید گندم 350 هزار تن بود که بیش از 220 هزار تن گندم از کشاورزان استان خرید و ذخیره سازی شد.

استان زنجان سال گذشته جز 10 استان برتر کشور در تولید گندم شناخته شد و

امسال در طول فصل خرید گندم 44 مرکز خرید گندم اعم از سیلوهای دولتی، کارخانجات آرد سازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی آماده خرید گندم از کشاورزان استان هستند

http://zanjan.irna.ir/fa/News/81653890/

01 تیر 1394 وحید اکبری 2069
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025