مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: میزان مصرف سالانه استان زنجان 120 هزار تن است که پیش بینی می‌شود امسال 230 تا 250 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شود.

وی در مورد کیفیت آرد تولید شده در کارخانجات تصریح کرد: بنا بر آزمایشات سال قبل کیفیت آرد استان زنجان بسیار مطلوب عنوان شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان با اشاره به میزان موجودی 110 هزار تنی گندم در سیلوهای استان گفت: به منظور افزایش کیفیت آرد در استان، گندم‌های خریداری شده در سال جدید و سال 93 اختلاط می‌یابند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 11 مرکز خرید گندم تولیدی کشاورزان در استان زنجان تعبیه شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 2 مرکز دولتی، 5 سیلو در مجاورت کارخانجات آردسازی و 4 مرکز خصوصی است.

منصوری با اشاره به اینکه اتحادیه تعاونی روستایی مباشر خرید گندم در استان زنجان است، افزود: مراکز خرید گندم در استان زنجان افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه هیئت دولت 20 درصد از واحدهای نانوایی آزادپز می‌شوند، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این مصوبه، بیش از 65 میلیارد ریال در حوزه گندم و آرد استان زنجان در سه ماهه اخیر صرفه جویی شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان در مورد مزیت‌های آزادسازی آرد به تسنیم گفت: با آزاد شدن آرد، فضای رقابتی در زمینه تولید و عرضه نان در استان فراهم شده و در نتیجه کیفیت نان افزایش می‌یابد

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/742568

30 اردیبهشت 1394 وحید اکبری 2076
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025