مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، به نقل از روابط‌عمومی شرکت غله، رسول منصوری با تاکید بر اینکه طی آزمایشات مستمر صورت گرفته و اعلام مرکز پژوهش‌های غلات کیفیت آرد تولیدی استان زنجان مطلوب است، افزود: با تشکیل اکیپ بازرسی متشکل از دستگاه‌های مرتبط روند نظارت و بازرسی به صورت مداوم از واحدهای تولیدی آرد و نان ادامه داشته است و در ایام نوروز تشدید خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه آرد مورد نیاز خبازی‌های استان در ایام تعطیلات نوروزی و نیمه اول فروردین سال آینده تحویل شده است، اضافه کرد: نانوایان استان مطابق با شیفت تنظیمی نسبت به پخت نان به مردم استان و مسافران نوروزی اقدام خواهند کرد.

 

این مسوول افزود: در اولین روز سال جدید 20 درصد از واحدهای نانوایی استان به صورت کشیک آماده خدمات‌رسانی به مردم استان و مسافران هستند و از روز دوم فروردین همه واحدهای خبازی در استان اقدام به پخت نان خواهند کرد.

 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 زنجان، افزود: در فروردین‌ماه سال آتی همه واحدهای نانوایی با پروانه کسب آزادپزی بر اساس قیمت‌های تعیین شده برحسب کیفیت و نوع پخت، نان را در اختیار شهروندان و هم‌استانی‌ها قرار خواهند داد و مابقی نانوایی‌ها با همان قیمت‌های تعیین شده توسط کارگروه مربوط اقدام به پخت نان می‌کنند

http://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=53189

28 اسفند 1393 وحید اکبری 1975
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025