مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، با تاکید بر اینکه طی آزمایشات مستمر انجام شده و اعلام مرکز پژوهش‌های غلات کیفیت آرد تولیدی استان زنجان مطلوب است، اظهار داشت: با تشکیل اکیپ بازرسی متشکل از دستگاه‌های مرتبط روند نظارت و بازرسی به شکل مداوم از واحدهای تولیدی آرد و نان ادامه داشته و در ایام نوروزی تشدید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آرد مورد نیاز خبازی‌های استان در ایام تعطیلات نوروزی و نیمه نخست فروردین سال 94 تحویل شده است، تصریح کرد: نانوایان استان مطابق با شیفت تنظیمی نسبت به پخت نان ماکول به مردم استان زنجان و مسافران نوروزی اقدام می‌کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه نان به عنوان قوت لایموت مردم به شمار می‌آید، ابراز کرد: هیچ سفره‌ای بی‌بهره از دسترنج تولیدکنندگان نان به ویژه نانوایان نیست.

منصوری افزود: در نخستین روز سال جدید 20 درصد از واحدهای نانوایی استان به صورت کشیک آماده خدمت‌رسانی به مردم استان و مسافران هستند و از روز دوم فروردین تمامی واحدهای خبازی در استان اقدام به پخت نان می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در فروردین ماه سال آتی تمامی واحدهای نانوایی با پروانه کسب آزادپزی بر اساس قیمت‌های تعیین شده برحسب کیفیت و نوع پخت نان را در اختیار شهروندان و هم‌استانی‌ها قرار می‌دهند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: نانوایی‌های باقیمانده با همان قیمت‌های تعیین شده توسط کارگروه مربوط به سال 93 اقدام به پخت نان می‌کنند

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/690157

27 اسفند 1393 وحید اکبری 1977
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025