مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

اگر چه نان سنگك غنی‌‌ترین و كاملترين نوع نان در بین نان‌هاي سنتي کشور است؛ با اين وجود، تنها 13 درصد واحدهاي توليدي در زنجان به پخت نان سنگك اشتغال دارند.

به گزارش روابط عمومي شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه‌ي 14؛ مدير عامل اين شركت در جلسه‌ي شورای اداری زنجان، با اشاره به اینکه تنها 39 واحد نان سنگکی پز در زنجان فعال است، اعلام کرد: این میزان شامل 13 درصد از کل نانوایی‌های استان مي‌شود واز آنجا كه نان سنگگ نان كامل ومغذيي است سعی خواهد شد از طریق تشویق، نانوایان را به پخت نان سنگک ترغیب کنیم.

رسول منصوری با بيان اينكه وضعیت توليد آرد و نان در زنجان در شرايط مطلوب و با کیفیتي قرار دارد، اظهار داشت: کیفیت نان به صورت مستمر مورد ارزیابی بازرسان كيفيت ما قرار می‌گیرند.

مدیر عامل شرکت و خدمات بازرگاني منطقه‌ي 14تصریح کرد: خريد گندم در سالجاري زراعي رشد خوبي داشته و به اندازه‌ي کافی گندم در سیلوهای این استان ذخیره شده است و زنجان مشکلی در زمینه تامین گندم ندارد.

http://www.gtc-portal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=128&newsview=6796

09 آذر 1393 وحید اکبری 1990
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025