مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای رفاه و آرامش عزاداران حسینی واحدهای نانوایی در ماه محرم به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا اقدام به پخت نان خواهند کرد.

وی یادآوری کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده واحدهای نانوایی در مسیرهای اصلی و تردد عزاداران حسینی پیش بینی شده، فعال خواهند بود.

منصوری افزود: چند واحد نانوایی نیز به صورت ویژه از صبح تا ساعت هشت شب به پخت نان مبادرت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: شرکت غله و خدمات بازرگانی این استان تامین آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی را بر عهده دارد و با اقدامات انجام شده مشکلی در این بخش وجود ندارد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان، ادامه داد: ستاد ویژه ای در فرمانداری این شهرستان برای ارائه خدمات مورد نیاز به عزاداران حسینی در بخش های مختلف لحاظ شده است.

وی ابراز کرد: سالهای گذشته نیز واحدهای نانوایی در ایام محرم به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا به پخت نان اقدام می کردند که امسال این وضعیت مطلوب تر و ملموس تر شده است.

به گزارش ایرنا، یکهزار و 444 واحد نانوایی در این استان فعال است و از تعداد 623 واحد آن در سطح شهرستان زنجان واقع شده است.

http://www7.zanjan.irna.ir/fa/News/81368011/

08 آبان 1393 وحید اکبری 2014
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025