مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

مهندس انصاري استاندار زنجان در خصوص جزئيات سفر رياست جمهور به استان اظهار داشت: رئيس جمهور روز چهار شنبه 30 مهر ماه ساعت 9:30 دقيقه وارد فرودگاه زنجان شده و پس از استقبال مردمي از ميدان ارك به سمت چهار راه سعدي و خيابان سعدي شمالي وارد ورزشگاه كارگران خواهند شد.

مهندس انصاري استاندار زنجان در خصوص جزئيات سفر رياست جمهوري به استان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: رئيس جمهور دولت تدبير واميد، روز چهار شنبه 30 مهر ماه ساعت 9:30 دقيقه وارد فرودگاه زنجان شده و پس از استقبال مردمي از ميدان ارك به سمت چهار راه سعدي و خيابان سعدي شمالي وارد ورزشگاه كارگران خواهند شد.

وي افزود: جناب آقاي روحاني در بعد از ظهر چهار شنبه با جمعي از روحانيون و ايثارگران استان ديدار خواهند نمود.

انصاري برگزار جلسه توسعه و سرمايه گذاري با حضور فعالين اقتصادي را از ديگر برنامه هاي رئيس جمهور اعلام نمود و افزود: در اين جلسه كارآفرينان، مديران بنگاههاي بزرگ اقتصادي و مدير عامل بانكها به بيان نقطه نظرات و زمينه هاي مشاركت اقتصادي در طرحهاي سرمايه گذاري را عنوان خواهند نمود.

استاندار زنجان ادامه داد: ديدار با نخبگان استان از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده سفر رياست جمهوري است كه در پايان روز چهار شنبه برگزار خواهد شد.

مقام عالي استان اظهار داشت: رئيس جمهور در روز پنجشنبه از برخي پروژه هاي در دست اجراي استان بازديد و پس از آن در جلسه شوراي اداري استان شركت خواهند نمود.

شايان ذكر است مصاحبه مطبوعاتي و راديو و تلويزيوني در محل استانداري آخرين برنامه رئيس جمهور در سفر به استان مي باشد.

انصاري تصريح داشت: هر مسئول ارشد كشوري نيز به يكي از شهرستان عزيمت خواهند نمود.

به گفته استاندار زنجان، آقايان: چيت چيان به شهرستان خرمدره، حجت الاسلام والمسلمين انصاري به شهرستان ماهنشان، مهندس حجتي وزير جهاد كشاورزي به خدابنده، حجت الاسلام و المسلمين يونسي به ايجرود، رضوي رئيس توسعه امور روستايي و مناطق محروم كشور به شهرستان طارم، مهندس سلطاني فر معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به شهرستان سلطانيه سفر نموده و هر يك در حوزه كاري خود از پروژه ها و طرحهاي در دست اجرا بازديد و در ديدارهاي مردمي درخواستها و مطالبات ايشان را به رئيس جمهور منعكس خواهند نمود.

مهندس انصاري در نشست خبري خود با اصحاب رسانه با بيان اين مطلب كه سازوكار دريافت درخواستها و پيشنهادات مردمي در سفر دولت تدبير و اميد با دولتهاي قبلي تفاوت دارد گفت: عموم شهروندان مي توانند از طريق تماس با شماره تلفن 111 با دفتر ارتباطات مردمي رئيس جمهور، درخواستها،‌ پيشنهادات و مطالبات خود را بيان نمايند.

وي تاكيد نمود: در اين مركز، درخواستها و پيشنهادات مردمي توسط اپراتورها ضبط شده و جهت رسيدگي به دستگاههاي اجرايي مرتبط ارسال مي گردد.

انصاري اظهار اميدواري نمود: با راه اندازي اين مركز ضمن حفظ شان مردمي، شهروندان در فرصت و زمان كمتر، بدون هزينه و مشقت مي توانند مشكلات و مطالبات خود را بازگو نمايند.

29 مهر 1393 وحید اکبری 2031
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025