مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه خرید گندم از کشاورزان زنجانی در سال جاری تقریبا تمام شده است، اظهار داشت: بخش قابل توجهی از بهای گندم خریداری شده در استان زنجان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه 96 درصد از بهای گندم خریداری شده از کشاورزان در استان زنجان پرداخت شده است، عنوان کرد: 2 هزار و 330 میلیارد ریال وجه گندم به حساب کشاورزان واریز شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: 10 میلیارد ریال از بهای گندم خریداری شده از کشاورزان زنجانی هنوز پرداخت نشده که این رقم نیز در سیستم بانک عامل اعمال شده است.

این مسئول تصریح کرد: سال گذشته 167 هزار تن از کشاورزان در استان زنجان گندم خریداری شده بود که میزان خرید گندم امسال نسبت به سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.

منصوری با اشاره به علل افزایش خرید گندم امسال نسبت به سال گذشته در استان زنجان خاطرنشان کرد: افزایش قیمت خرید تضمینی گندم و مناسب بودن میزان بارش‌ها در سال جاری از جمله عوامل موثر در این زمینه به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه سال گذشته قیمت خرید تضمینی گندم از 840 تومان به یک هزار و 50 تومان افرایش پیدا کرد، ادامه داد: امسال نیز این قیمت با 10 درصد افزایش یک هزار و 155 تومان اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: اعلام به موقع قیمت خرید تضمینی گندم در افزایش تولید گندم طی سال جاری بسیار تاثیرگذار بوده است.

http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930715000897

 

16 مهر 1393 وحید اکبری 2103
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025