مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رسول منصوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه پارسال اعلام نرخ تضمینی گندم علاوه بر کاهش معضلات سالهای گذشته امیدواری بیشتری را در کشت این محصول برای کشاورزان بوجود آورد، افزود: با فعالیت دولت تدبیر و امید این موضوع روند مطلوب و بهتری به خود گرفته و رضایتمندی را موجب شده است.

وی یادآورشد: سالهای گذشته همواره به دلیل نبود ضوابط خاص در این بخش کشاورزان با سر درگمی مواجه بودند.

منصوری ابراز کرد: پارسال نرخ تضمینی گندم هشت هزار و 40 ریال اعلام شده بود که این میزان سال گذشته به مبلغ یکهزار و 50 ریال افزایش یافته بود.

وی اظهار کرد: توجه دولت تدبیر و امید موجب شد نرخ این محصول استراتژیک به 11 هزار و 500ریال افزایش یابد که موجی از امید و رغبت را در بین کشاورزان این استان فراهم کرد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ادامه داد: تمهیدات مناسب دولت به افزایش این محصول مهم و تولید بیشتر آن منجر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این استان با خرید و ذخیره سازی 210 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به لحاظ وزنی در رده 10 استان برتر کشور قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، نیاز مردم استان زنجان به محصول استراتژیک گندم 120 هزار تن در سال است.

http://www7.zanjan.irna.ir/fa/News/81338344/

15 مهر 1393 وحید اکبری 2101
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025