مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت غله استان زنجان، رسول منصوری اظهار داشت: به لطف خدا و تلاش عوامل ذی‌ربط در امر خرید تضمینی گندم 216 هزار تن گندم در قالب 8 هزار و 478 محموله خرید و ذخیره‌سازی شده که این میزان خرید گندم در مدت مشابه سال گذشته رشد 83 درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه 229 میلیارد تومان وجه پرداختی به کشاورزان در استان خواهد بود، افزود: 83 درصد وجه گندم کشاورزان برابر با 191 میلیارد تومان واریز و مابقی آنها از سوی بانک عامل در حال پرداخت است که مبلغ فوق گردش اقتصاد کشاورزان استان را به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 تصریح کرد: سیلوهای بخش خصوصی با ذخیره‌سازی 90 هزار تن، کارخانجات آردسازی با ذخیره 93 هزار تن رشد 5/2 برابری را داشته، اتحادیه تعاونی روستایی با ذخیره 21 هزار تن در امر خرید تضمینی گندم سال جاری مشارکت داشته‌اند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کیفیت گندم‌های خریداری شده مطلوب است، اضافه کرد: متوسط افت مفید و غیرمفید گندم‌های خریداری شده یک درصد بوده و سن‌زدگی زیر نیم درصد است.

منصوری با اعلام اینکه خرید گندم در استان روزهای آخر را سپری می‌کند، افزود: کشاورزان استان تا آخر شهریور سال جاری می‌توانند گندم‌های خود را به مراکز خرید گندم تحویل دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: میزان گندم مورد نیاز استان زنجان 120 هزار تن در سال است که مازاد گندم‌های خریداری شده هم‌اکنون به استان‌های متقاضی ارسال می‌شود.

http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930617000877

18 شهریور 1393 وحید اکبری 2041
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025