مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

به گزارش ایرنا، رسول منصوری روز یکشنبه با اعلام این مطلب افزود: دو هزار و 290 میلیارد ریال وجه پرداختی به کشاوران این استان است که از این میزان 83 درصد بهای گندم برابر با یک هزار و 910 میلیارد ریال از سوی بانک عامل پرداخت شده است.

وی یادآورشد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مابقی بهای گندم از سوی بانک عامل در دست پرداخت بوده که مبلغ فوق گردش اقتصاد کشاورزان استان را به همراه خواهد داشت.

منصوری از خرید بیش از 215 هزار تن گندم در استان زنجان خبر داد و افزود: با همکاری عوامل مربوطه در امر خرید تضمینی گندم 216 هزار تن گندم در قالب هشت هزار و 475 محموله خرید و ذخیره سازی شده که این میزان خرید گندم در مدت مشابه سال گذشته رشد 83 درصدی را نشان می دهد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان ادامه داد: سیلوهای بخش خصوصی این استان نیز با ذخیره سازی 90 هزار تن ، کارخانجات آرد سازی با ذخیره 93 هزار تن رشد دو و نیم برابری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی اظهار کرد: اتحادیه تعاونی روستایی نیز با ذخیره 21 هزار تن در امر خرید تضمینی گندم سالجاری مشارکت فعالانه ای داشته اند.

منصوری با تاکید بر اینکه کیفیت گندم های خریداری شده این استان مطلوب است، افزود: متوسط افت مفید و غیر مفید گندم های خریداری شده یک درصد بوده و سن زدگی زیر پنج درصد است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان خاطر نشان کرد: خرید گندم در این استان روزهای آخر را سپری می کند و کشاورزان می توانند تا آخر شهریور جاری گندم های خود را به مراکز خرید گندم تحویل دهند.

وی یادآوری کرد: میزان گندم مورد نیاز استان زنجان 120 هزار تن در سال است که مازاد گندم های خریداری شده به استان های متقاضی ارسال می شود.

http://www7.zanjan.irna.ir/fa/News/81303153

17 شهریور 1393 وحید اکبری 2040
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025