مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 در آیین افتتاح فاز اول سیلوی فلزی بخش خصوصی در شهرستان زنجان از خرید بیش از 210 هزار تن گندم در استان زنجان خبر داد و گفت : به لطف خداوند متعال و تلاش عوامل ذیربط در امر خرید تضمینی گندم 212 هزار تن گندم خرید و ذخیره سازی شده که این میزان خرید گندم در مدت مشابه سال گذشته رشد 82 درصدی را نشان می دهد.
رسول منصوری با اشاره به اینکه گندم های استان زنجان جزو گندم های کیفی کشور است افزود : با توجه به اینکه وجه قابل پرداخت بر حسب کیفیت گندم ارزش گذاری می شود لذا استان زنجان در این زمینه رتبه 8 کشوری در بین 31 استان را کسب نموده ، که ارائه بذر مناسب ، حمایت و هدایت سازمان جهاد کشاورزی از کشاورزان زحمتکش استان از دلایل افزایش کیفیت گندم تولیدی می تواند باشد.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 تصریح کرد : در زمینه میزان وزنی و تناژ خرید گندم ، استان زنجان جزو ده استان برتر کشور بوده که بیش از 200 هزار تن گندم خرید و ذخیره سازی نموده است.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه گندم های کیفی در تولید آرد و در نهایت نان ماکول تاثیر بسزایی دارد افزود : یکی از ضروریات نگهداری مناسب گندم های خریداری شده ، ذخیره در سیلوهای استاندارد است که بحمدا... در هفته دولت فاز اول یکی از این پروژها با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 اضافه کرد : با آغاز نهضت سیلوسازی در کشور در سال های گذشته خوشبختانه امسال فاز اول دو سیلوی بخش خصوصی به بهره برداری رسیده و انشاا... با عنایت دولت محترم و تخصیص تسهیلات لازم سومین سیلوی بخش خصوصی با ظرفیت 100 هزار تن که هم اکنون دارای بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد افتتاح شود.
علاوه می دارد در این مراسم فرماندار شهرستان زنجان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان دیدگاهها و نظرات خود را در حوزه گندم ، آرد و نان بیان و سیلوی گندمک ولیعصر (عج) را با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت افتتاح نمودند.

05 شهریور 1393 وحید اکبری 2147
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025